Известие

Collapse
No announcement yet.

Темпомат / Автопилот / Круз контрол

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Благодарение на Myato нещата се изясниха.
    Т.е Илчо е сложил правилната стоп-машинка, защото е установил това, че на пин 21 от конектор B на ECU-то идват +12В при подаване на контакт и изчезват при натискане на спирачката.

    Единственото нещо, което не ми стана ясно от иначе доброто описание на колегата, това е дали трябва да се пуска връзката от другия контакт на стоп машинката до пин 8 от конектор B на ECU - то, или тя си съществува.
    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 18:31.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Благодарение на Myato нещата се изясниха.
      Т.е Илчо е сложил правилната стоп-машинка, защото е установил това, че на пин 21 от конектор B на ECU-то идват +12В при подаване на контакт и изчезват при натискане на спирачката.

      Единственото нещо, което не ми стана ясно от иначе доброто описание на колегата, това е дали трябва да се пуска връзката от другия контакт на стоп машинката до пин 8 от конектор B на ECU - то, или тя си съществува.
      Другата връзка си съществува. Някъде напред в темата бях качвал пинаутите на ЕКУ-то и там е описано.
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
        Другата връзка си съществува. Някъде напред в темата бях качвал пинаутите на ЕКУ-то и там е описано.



        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • А колко имам да ви черпя и двамата не е истина!
          Купих си поялник.
          Намерих си буксите на еку-то и 5-тте(абе подариха ми ги ма това е друга тема)! Поради липса на пинове в това село, в което живея.
          Утре ще режа, прекроявам и ... дано тръгне, че съм наточил секирата!

          Любо, приготви се за телефонен терор!

          Хахахах, дано отпецне наистина!
          ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
          ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
          Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
          Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

          Comment


          • Първоначално публикувано от Iltcho Покажи съобщение
            А колко имам да ви черпя и двамата не е истина!
            Купих си поялник.
            Намерих си буксите на еку-то и 5-тте(абе подариха ми ги ма това е друга тема)! Поради липса на пинове в това село, в което живея.
            Утре ще режа, прекроявам и ... дано тръгне, че съм наточил секирата!

            Любо, приготви се за телефонен терор!

            Хахахах, дано отпецне наистина!
            Айде спорно мотане на кабели.
            Чакаме отзиви.
            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

            Comment


            • Първоначално публикувано от Iltcho Покажи съобщение
              А колко имам да ви черпя и двамата не е истина!
              Купих си поялник.
              Намерих си буксите на еку-то и 5-тте(абе подариха ми ги ма това е друга тема)! Поради липса на пинове в това село, в което живея.
              Утре ще режа, прекроявам и ... дано тръгне, че съм наточил секирата!

              Любо, приготви се за телефонен терор!

              Хахахах, дано отпецне наистина!
              И умната, по-внимателно рендосвай с поялника.

              После да не пускаш нова тема "Как да си отремонтираме изгорялото ECU?"


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                И умната, по-внимателно рендосвай с поялника.

                После да не пускаш нова тема "Как да си отремонтираме изгорялото ECU?"
                Той с поялника няма работа по ЕКУ-то. Пенчетата може да ги запои за кабелите преди да ги набучи на буксите, даже ще му е по-лесно.
                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                Comment


                • Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                  Той с поялника няма работа по ЕКУ-то. Пенчетата може да ги запои за кабелите преди да ги набучи на буксите, даже ще му е по-лесно.
                  Така де, с пинчетата да внимава.

                  Едно време на един приятел му се роди щерка.
                  След 2 години - второ дете...........пак щерка...
                  След още 2 години жена му ще ражда трето а той стои пред родилното и чака.........
                  Илзиза един доктор и му казва:
                  - Честито! Имате си момиченце

                  А онзи стои като цепнат с мокра кърпа и пита:
                  - Бе докторе, да не е станала някоя грешка?
                  - Няма грешка - ние тук им слагаме едни номерца на ръчичките и не може да стане грешка, отвръща лекарят......
                  - Така де, докторе........нещо с номерцата да не е станала грешка?.............


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment




                  • Що ли се хиля?
                    Ми щот имам тъп работещ темпомат!!!
                    Взе ми здравето днеска, ма го принудих да заработи!

                    Така, сега стъпките 1 по 1:
                    1. купувате си ръчката за темпомата.
                    2. Преглеждате имате ли окабеляване. (Най-лесно е да погледнете на букса Д23А - единствената синя (намираща се под жабката - за тези с ЕДЦ15 ЕКУ е в ляво от еку-то) дали имате окабеляване на пинове 10,11,12,13,14. Ако ги няма - ЧЕСТИТО - трябва ви окабеляване.
                    Ако ги има - развивате 4-те болта на долтната кора под волана и търсите букса!
                    ТАЗИ МЕЖДУ БУТОНИТЕ НА СЪЕДИНИТЕЛЯ И СПИРАЧКАТА В КРАКАТА НА ШОФЬОРА НЯМА НИЩО ОБЩО С КРУИЗА! нЕ Я ТЕГЛЕТЕ!
                    Продължаваме с това, ако нямате окабеляване.

                    Букса Б и букса Ц на ЕКУ-то.
                    Първо трябва да спомена, че трябва да се разкачат буксите 1 по 1 от дясно наляво инак няма разкачане...

                    Букса Б е с най-малко пинове и най-много работа по нея. Тя е втората букса от ляво надясно (първата е с по-силови кабели). Третата е букса Ц.

                    Аз лично опънах кабелите директно от ръчката на темпомата без да минавам пред Д23а. Буксата се разглобява - има краченце със зъбче за всяка една от 2-те секции на буксата. Без да ги откачите от заключващата капачка нямате достъп до пиновете или дупките им. Пиновете не се намират лесно. Аз си намерих букси от еку на 166-ца и ги ползвах тях. Размерите на тези букси и тези на таблото са РАЗЛИЧНИ!
                    Та ето моята схема.

                    1-ви пин на буксата на темпомата го пратих на 2-ти пин на букса Б
                    2-ри пин отиде на предпазител 10 А, на който с мултицет открих, че има 12 волта след контакта.
                    3-ти пин Е ПРАЗЕН!
                    4-ти пин на пин 22 на букса Б
                    5-ти пин на пин 16 на букса Б
                    6-ти пин на пин 14 на букса Б

                    До 10-ти пин на синята букса Д23А има червен проводник, но от него натам - няма никой. Аз го извадих от буксата и направих мост до пин 21-ви на букса Б.

                    Букса Ц - следващата поред - 3-та от ляво надясно. Тя е с много повече пинчета. Ако се загледате обаче, не навсякъде има кабели. Пин 44-ти няма никой.
                    Та от него - Пин 44-ти на букса Ц вземаме кабел, който закачаме на таблото с уредите. То се сваля с 2 винта, които са отгоре в ляво и дясно над скоростомера и оборотомера.
                    Издърпвате най-лявата букса (ваше ляво). Буксата е бяла. Кабела от 44 пин трябва баш там да го монтирате. На пин 12 на буксата!

                    ЗАДЪЛЖИТЕЛНО НАПРАВЕТЕ МОСТА ЗА ИНДИКАЦИЯТА. В ПРОТИВЕН СЛУЧАЙ РЪЧКАТА НЕ СЕ ТЕСТВА И НЯМА ДА ПРОРАБОТИ. ПОНЕ ТАКА БЕШЕ ПРИ МЕН!

                    Ами това е. Който нещо го интересува да пита.

                    0878232475 - Илчо или на лично във форума.
                    Още веднъж искам да изкажа благодарностите си към Любо (ecotronic) и Dob4i !!! Благодаря момчета! При първа възможност ще се реванширам!
                    ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                    ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                    Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                    Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                    Comment


                    • Поздравления за успешното преборване!

                      Както писа Илчо, в цялата работа има един много тънък момент - индикацията на таблото.

                      В процеса на инсталацията някой може да си помисли, че тя е маловажна и да не я свърже.

                      Оказва се обаче, че CC не тръгва, ако не се свърже или ако изобщо не работи въпросната индикация.

                      Логично-добър замисъл на конструкторите:

                      - Ако CC не може да визуализира включеното си състояние, изобщо не заработва.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • Сега остана само някой да сподели на 2.4 (140 к.с.) къде се намира тази синя букса D23A. Аз имам кабелите до нея (защото излизат от ЕКУ-то) но не мога да я открия. Напомням, че ЕКУ-то се намира в двигателният отсег и от там влизат кабелите през отвори вътре в купето. Няма никакви букси около него. Отворите са толкова тесни и натъпкани, че е невъзможно през тях да промуша кабели. Къде в купето да търся тази букса. Някой с дизел да я е виждал и да сподели къде е...???

                        Comment


                        • Да, на ЕКУ 15С5 круиза не се чеква и съответно не се активира без сигнал на пин 44 на букса С. На ЕКУ 15С7 няма нужда от тази верига.

                          Честитутка за "автопилота" на кораба майка. Сега ако я научиш да държи сама пътя и си отличник
                          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от tweety Покажи съобщение
                            Сега остана само някой да сподели на 2.4 (140 к.с.) къде се намира тази синя букса D23A. Аз имам кабелите до нея (защото излизат от ЕКУ-то) но не мога да я открия. Напомням, че ЕКУ-то се намира в двигателният отсег и от там влизат кабелите през отвори вътре в купето. Няма никакви букси около него. Отворите са толкова тесни и натъпкани, че е невъзможно през тях да промуша кабели. Къде в купето да търся тази букса. Някой с дизел да я е виждал и да сподели къде е...???

                            Доколкото разбирам ти си с JTD euro-3.
                            Ако е така, при теб нещата с CC са коренно-различни и връзките за CC изобщо не минават през букса D23 (изобщо няма такава букса при теб)
                            За да не се впускаме в грешни разсъждения, дай малко инфо:

                            1 - Ключето на педала на спирачката с колко пина е?
                            2 - Ако е с 3 пина, премери на пин 54 на ECU-то дали когато е на контакт има +12V и дали изчезват при натискане на спирачката.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • 140-ка с букса под волана е 1:1000 да има
                              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                                140-ка с букса под волана е 1:1000 да има
                                Хахахах, ти заядлицо (пич, занасям се - супер много те уважавам), вместо да ни оставяш да си трошим главите, можеш да споделиш - къде за бога да я търсим.
                                Още 1 такова кълчене на пръсти няма да преживея!

                                Доколкото успявам да мисля в момента - трябва да се разглабя.
                                Да търсиш тая букса в снопа е като да търсиш игла в купа сено.
                                tweety, брат, пипай мултицета и почвай! Няма какво да го чакаш. Отправям ти открито предизвикателство - ако до 1 месец не се справиш - среща в Берковица! С мултицет, Фиатекускан, Аутоком, и прочее.
                                Първо наистина виж дали стоп машинката е с 3 крака.
                                Ама като ти казвам виж, означава да разкапачиш буксата и да видиш, че отдолу има физически съществуващи 3 копита (крачета)! После - както вече имаш опит с таблото - виж имаш ли на бялата букса на 12 пин жица. Ако тия 2 неща ги има - ИМАШ БУКСА! Ма къде е...

                                П.п. Ще постна снимка - моята е 136-ца с ЕКУ вътре в купето 2001-ва по ВИН и е ЕВРО 3.
                                Има лепенка на джама и още купища дивотии като документация.

                                п.п. Когато сменях термостат - не уцелихме от раз.
                                Според automitaka, термостата, който ми прати е за 136, а се оказа, че няма нищо общо с моя. Или мотора ми е сменян и нещо е правено, или има междинни модели!

                                Още 1 признак, че мойта не е кат хората - Кабела за чейнджъра обикновено го има до акумулатора - е, при мен беше под задната седалка. Управление и чинчове.
                                Ха ходи спори, кой пиян италянец я е събирал мойта и къде какво е ръгал!

                                п.п. Има ли 136-ци с GT2256 турбини?
                                Или моята е сменяна, или някой си е направил супер гавра с мене...
                                А, наздраве!
                                ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                                ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                                Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                                Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                                Comment

                                Working...
                                X